niedziela, 8 listopada 2015

Kochani w październiku ♥

Witajcie!
Muszę przyznać, że nie było mnie tu na prawdę bardzo długo, obiecuję poprawę!
Nareszcie wszystko zaczyna się stabilizować, a ja nabieram chęci do blogowania.
Wiadomo, w szkole jak w szkole dużo obowiązków, ale damy radę!
Tak jak już zauważyliście po tytule, postanowiłam przywrócić serię tak zwanych "ulubieńców miesiąca". W październiku nie było ich zbyt wielu, ale chciałam się z wami nimi podzielić!

♥KOSMETYKI♥

W październiku zakochałam się w dwóch kosmetykach i jednym zapachu.
Zacznijmy od podkładu - Rimmel Wake me up. Chyba nie muszę wam go przedstawiać? Kultowy już produkt, na który się skusiłam jakiś czas temu kiedy była na niego promocja. Zbierałam się do jego zakupu już ponad rok! Ale jakoś nigdy nie doszło do ostatecznego zakupu. Jego regularna cena to ok. 42 zł. Dość drogo jak dla mnie, lecz teraz wiem, że jest wart swojej ceny! Ja mam kolor 100 ivory i pomimo tego, że mam bardzo jasną cerę, jest dla mnie idealny. Ma na prawdę bardzo dobre krycie, ładnie wyrównuje koloryt skóry, nie świecimy się po nim. Ma w sobie drobinki, które mogą irytować niektórych, jednak mi to nie przeszkadza. Nie mamy po nim efektu maski - jest bardzo naturalny. Przez cały dzień nie czuję, żebym miała na twarzy cokolwiek. Oczywiście w moim wypadku nie obędzie się bez pudru, szczególnie w strefie T. Na prawdę jestem zadowolona z tego produktu.
Kolejną również kultową rzeczą, jest camouflage z Catrice. Tak jak w przypadku podkładu, nie mam zielonego pojęcia, dlaczego sięgnęłam po niego tak późno. Kupimy go za ok. 12 zł. Jest na prawdę bardzo wydajny. Mam go już dwa miesiące, a zużycie jest niewielkie. Mój kolor jest to 025 Rosy Sand. Niestety w drogerii, nie mogłam dostać koloru najjaśniejszego, lecz ten jest na prawdę całkiem okej, jak dobrze go wklepiemy i przypudrujemy, to nie widać, że jest za ciemny.Jak do tej pory jest to najlepiej kryjący korektor jaki miałam. Zakrywa wszystko idealnie i jestem pewna w stu procentach, że jak mi się skończy od razu kupię kolejne opakowanie.
Ostatnią już kosmetyczną rzeczą są perfumy z Avon'u.
Nazywają się one Célèbre. Nie spotkałam jak dotąd ładniejszego zapachu perfum! Są wręcz idealne, kwiatowo - owocowy zapach jest po prostu wspaniały! no cóż, tak na prawdę nigdy nie byłam dobra w opisywaniu zapachu, więc lepiej na tym skończę.


♥APLIKACJA♥

W tym miesiącu brakowało mi inspiracji. Pomogła mi aplikacja We heat it. Dostępna na androida, jak i na ios. Jest niesamowita, w kilka sekund możemy znaleźć to na co mamy ochotę i tak oto ja, na przykład dziś oglądałam dekoracje świąteczne, a kilka tygodni temu pomogła mi znaleźć buty zimowe idealne dla mnie. Jeśli brakuje wam inspiracji, serdecznie wam ją polecam! 


♥INNE♥

Rzecz, bez której bym zginęła, przepadła i nie wiem co jeszcze! Jestem na ogół bardzo niezorganizowaną osobą. Nigdy nie mam na nic czasu, nigdy nie pamiętam o kartkówkach, klasówkach i wieczorem, kiedy już kładę się spać nagle mi się przypomina - No tak! Przecież jutro kartkówka! Więc wstaję i po 23 zaczynam się na nią uczyć. Dzięki Bogu, to było w gimnazjum. Na sam koniec wakacji, oglądając filmiki na YouTube wpadłam na film dziewczyn(jak klikniecie przeniesiecie się na ich kanał), gdzie pokazywały "Ogarniacz". Bardzo mi się ten pomysł spodobał i jako został mi wolny zeszyt postanowiłam sama taki zrobić. Nawet nie wiecie jak się cieszę, że postanowiłam to zrobić. Dzięki temu, że sami go robicie, możecie sobie ustalić ile dni macie na danej stronie. Dzięki temu wiem, kiedy jest jakaś kartkówka i mogę się do niej przygotować wcześniej.

No więc tak to już wszyscy moi ulubieńcy ostatniego miesiąca! Październik minął mi na prawdę szybko, a zanim się obejrzymy będą święta! Na prawdę nie mogę się doczekać tego klimatu! I mogę wam wyznać, że już zaczęłam słuchać świątecznych piosenek. Trzymajcie się, powodzenia w szkole/pracy!

A jacy są wasi ulubieńcy października?

10 komentarzy:

  1. Moim ulubieńcem na pewno bedzie ten podkład! Jest świetny :) chciałabym wypróbować ten puder z catrice. Pozdrawiam http://style-person.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo moja ulubiona perfumka ^^ Pozdrawiam compelling96.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam weheartit, ta apka jest ulubieńcem każdego mojego miesiąca haha

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach kupić właśnie ten podkład lub rimmel match perfection :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam swoich ulubieńców, ale bardzo chciałabym wypróbować ten korektor z Catrice. Słyszałam o nim już wiele dobrego, ale nie mogę się zdecydować. Może teraz po tym poście?
    A co do perfum to szukam swojego zapachu już długi czas i jeszcze nie znalazłam. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę, ale masz ślicznego bloga ! :D
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moimi ulubieńcami są cappucinoo i kocyk <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Good contain I have seen in your article. If anyone want to increase blog visitor traffic and income then get useful tips on http://24hoursseo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog, zapraszam do siebie :)
    http://maladlakobiet.blogspot.com/

    OBSERWUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. We heart it jest przydatne.
    foggysilence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń