sobota, 18 lipca 2015

Marzenia

Witajcie kochani!
Dziś przychodzę do was z postem o moich marzeniach. Mam nadzieję, że spodoba wam się idea takich postów.
Marzenia - one właśnie odgrywają bardzo ważną część mojego życia, wyobrażacie sobie życie bez marzeń? Niemożliwe prawda? Mogą one być małe, ale także takie, które są praktycznie nie do spełnienia. Zawsze leżąc przed snem w łóżku marzę, o wszystkim. Chciałabym się dziś z wami podzielić kilkoma z nich.

♥Paryż.
Ach Paryż, Francja. Jest to moje największe marzenie, kocham oglądać zdjęcia, filmy i słuchać muzyki francuskiej. Czyż może być coś piękniejszego od obudzenia się w rześki poranek i zjeść świeże croisanty na tarasie, z którego widać Wieżę Eiffla? Cóż jak o tym myślę to ciarki przechodzą po mnie. Wycieczka do Francji, bądź mieszkanie tam jest moim marzeniem od bardzo dawna.
♥Lustrzanka
Bądźmy szczerzy, która blogerka nie marzy o świetnej lustrzance? Po za blogiem także robię zdjęcia, których nie możecie zobaczyć nigdzie są to zdjęcia dla mnie, które często przechowuję na płytach, uwielbiam chodzić na długie spacery, gdzie mam czas na to aby robić zdjęcia np. przyrodzie. Ostatnimi czasy myślałam o tym jaka lustrzanka byłaby dla mnie idealna, jednak póki co nie znalazłam tego "najlepszego" modelu.
♥Restauracja
Jestem pewna, że mało kto z was wie, że kocham gotować. Jest to moją pasją od 2 lat, kiedyś co prawda lubiłam krzątać się po kuchni, lecz zwykle tylko "przeszkadzałam" mojej mamie. Jednak w gimnazjum to się zmieniło, moja rodzina zorientowała się, że mam niesamowite wyczucie smaku, teraz regularnie gotuję obiady, piekę ciasta i inne takie wytwory. Przepisy znajduję najczęściej w internecie, lecz bardzo często je modyfikuje, ulepszam, robię wszystko, żeby to co zrobię było na prawdę smaczne.
♥Blog
Blog był moim marzeniem już dawno, miałam tych blogów już kilka, lecz każdy z nich był niewypałem, teraz jestem na bardzo dobrej drodze, aby mój blog był zauważalny w całej blogoswerze, na ten czas mam 93 obserwatorów, lecz moim marzeniem jest mieć ich 500, taka liczba się umocniła w mojej głowie i mam nadzieję, że kiedyś w przyszłości uda mi się osiągnąć ten cel.
♥Lepszy sprzęt
Nie ukrywam, że mój laptop ma już 6 lat, niestety był już zepsuty, przez to nie jest już tak sprawny jak kiedyś, wiadomo nic nie trwa wiecznie, dodatkowo muszę mieć go podpiętego pod ekran, aby cokolwiek zrobić. Pożyczam laptopa rodziców na noce, aby zrobić coś czego nie da się na moim zrobić, m.in. przerobienie zdjęć do postów, lub wygodniej napisać posta, wiele rzeczy muszę robić na telefonie przez brak dobrego komputera, a wiadomo to nie jest tak wygodne jak na komputerze. Chciałabym kiedyś mieć lepszy komputer.
Teraz wyjaśnienia słów kilka. No więc tego posta pisałam w środę, a w piątek(17.07) spełniło się to marzenie! Mam nowego laptopa! Nawet nie wiecie jak bardzo szczęśliwa jestem. Dodam, że spotkało mnie coś niezwykłego, mianowicie po tym jak zainstalowałam sobie system w komputerze poszłam się napić i pod kapslem tymbarka widniał napis "MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ". Czy to nie wspaniałe? Nie mogę uwierzyć w to co się stało i moje szczęście jest nie do opisania!
♥Spotkanie z moimi idolami.
Chciałabym spotkać się z moimi idolami, czy to z youtuberami, blogerkami czy piosenkarzami, raperami itp.
Największym spotkaniem byłoby spotkanie z Lady Gagą, oraz KaeN'em. Są oni moimi guru muzycznymi. Jeżeli miałabym okazję spotkać się z nimi zdecydowałabym się bez zastanowienia!
♥Dom i rodzina
Co prawda mam zaledwie 16 lat, ale moim największym marzeniem jest mieć w przyszłości dom, szczęśliwą i kochającą się rodzinę, oraz mam nadzieję, że uda mi się zapewnić moim dzieciom przyzwoite życie, chcę aby miały dobry start i będę starała się ich nie ograniczać i wspierać w ich wyborach i pasjach.
No i tak to moje marzenie, co prawda te największe, nie wymieniałam wam marzeń małych, ponieważ to nie miałoby większego sensu. Mam nadzieję, że taki post wam się spodobał. Zapraszam na mojego snapchata, gdzie możecie zobaczyć dużą część mojego życia, oraz na instagrama, na którym zdjęcia są codziennie, lub co 2 dzień. Oczywiście nazwy to bemolie.
A jakie sa wasze marzenia? Podzielcie się nimi w komentarzach!

10 komentarzy:

  1. Równiez chcę do Paryża <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałabym odwiedzić, zwiedzić Paryż!
    Na pewno uda Ci się zdobyć 500 czytelników :)
    Powodzenia w spełnianiu marzeń!

    Pozdrowionka ^^
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w realizacji swoich marzeń, gdy się nie poddasz na pewno część zrealizujesz
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Paryż, mam nadzieję, że niedługo uda mi się tam wrócić. Jedno Ci powiem na pewno - warto pojechać.

    OdpowiedzUsuń
  5. również chciałabym jechać do paryża jest piękny
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie zdradzam swoich marzeń ale fakt też chciałabym zwiedzić Paryż :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim największym jest nagranie płyty. Śpiew znaczy dla mnie bardzo wiele, zawsze mi towarzyszy. Płyta byłaby czymś pięknym. Drugim marzeniem jest wyjazd do Londynu. Fascynuje mnie to miasto. myślę że to spełnię na przestrzeni 2 lat :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się marzy przejechać całe Chile....

    http://mozejakostobedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę ci aby wszystkie twoje marzenia się spełniły! ♥

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym chciała mieć wymarzoną figurę, super chłopaka i przyjaciół, obiektyw nowy, popularnego mega bloga, zwiedzić cały świat, być lekarzem :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń